Mina tärnor

Jag har nu kommit en liten liten bit på väg i bröllopsplaneringen.
Jag har frågat tre av mina kära vänner om dom vill vara tärnor på bröllopet.
Dom svarade ja och ingen är gladare än jag!!!
Jag är övertygad om att dom kommer att vara så himla fina!!
Nu ska det bara bestämmas vad dom ska ha på dig :)  (och en herrans massa annat också så klart)
Har lite ideér, men håller nog på det lite till.
Om det är någon som har tips och ideér så tas det tacksamt emot!

Här är i alla fall mina tärnor!!
Så fina :)



Emelie - Maria - Susanne

Kommentarer
Postat av: Oskar

Ni kommer vara väldigt fina :)

2008-08-10 @ 20:51:17
Postat av: Marianne

Massor har du gjort sedan ja kikade här senast, vilka fina bilder! Verkar som ni haft en bra sommar!! Skoj att planera bröllop, ser verkligen fram emot det!!

Stor bamsekram

2008-08-11 @ 16:35:39
Postat av: Elenor

Ohh.. jag är så glad för eran skull. Ni ser ut att ha haft väldigt kul på inflyttningsfesten.

Kram

2008-08-11 @ 17:10:59
Postat av: Susanne

Känner mig väldigt lycklig över att bli tillfrågad!

Det kommer bli vackraste bröllopet!

Oj, vilken bild på "tärnan" till höger!



ler

2008-08-11 @ 18:43:08
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Sessan

Hej hej! Hörde att ni ska gifta er, grattis! Suze är jätteglad för er skull och kommer bli en jättebra brudtärna. Jag och mina brudtärnor kommer snart ha fullt upp med klädvalet. Ska om två veckor i den stora djungel och bara leta oss fram.



Kul med blivande brudar, så kan vi inspirera varandra! Kram Sessan

2008-08-16 @ 22:46:34
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: bruden som blev tärna

TACK! för att du vill att jag ska vara din tärna på

ditt och Oskars bröllop! :-)

2008-08-20 @ 20:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0