Magproblem...

Usch... När jag och barnen kom hem igår, efter viktgrupp och besök hos mor och far, så kände jag att magkatarren var på väg... Jag slängde snabbt i mig lite medicin, men det hjälpte ju föga!!


Jag vaknade i natt och mådde riktigt risigt, hängde över toan en stund dock utan utdelning! Sov ett par timmar till, men i morse var det kört, pratade med Ulrik ett tag :( Jag hatar verkligen att kräkas!! Tur att barnen sov så jag slapp tänka på dem iaf. Jag har inte fått så mycket mat i mig idag, och jag har varit väldigt sliten, sov middag med Ingrid idag!

Vi skulle skolat in på dagis idag, men det fick vi skjuta upp till imorgon, jag ville inte gå dit och må skit och kanske behöva kräkas! Nu känns det som att det är bättre balans i magen iaf! Tror att det blir lite medicin iaf för säkerhets skull, vill inte vakna upp imorgon på samma sätt! Det finns bättre sätt att börja sin dag på!

Jag fick iag bestämt med Rolf igår att jag kan komma och väga mig någon annan söndag! Det känns fint!! Jag ville inte se siffrorna igår, ville inte riskera att bli knäckt, vill bara känna att jag ska komma dit om nån vecka och visa fina resultat!! Det ska bli intressant och mäta kroppsfettet igen, det var ganska högt när vi började...


För övrigt så är jag så himla stolt över min sambo som fixade Vasaloppet igår!!!! Så himla starkt och bra jobbat!! Jag är imponerad!
!





Kommentarer
Postat av: Linda

Nej men usch vännen! Så himla jobbigt med magen... Hoppas det känns bättre idag och att dina krafter återkommer snabbt!

Stor kram till dig!!

2011-03-08 @ 08:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0