Motarbetad...

Det går inte!
Det känns som att någon motarbetar mig!

Troligtvis är det jag själv....


Jag gick in i det här med en bestämd tanke om att bli en solskenshistoria!

Än skiner inte solen...

Vems är felet?
Har jag någon eller något att skylla på?

Hm... låt mig fundera lite...
Nä!

Visst har jag haft lite "otur" under den här perioden,
men jag har låtit bakslagen bli större än vad de hade behövt vara.

Nu kan jag välja att gräva ner mig och förstöra allt det fina jag faktiskt ändå uppnått, dvs minus nästan tio kilo,
eller så kan jag rycka upp mig, ta tag i livet och gå framåt!

Vad är det jag vill?

Jo jag vill gå ner i vikt, minska i cm, jag vill bli vältränad och få mer energi, jag vill ha ork att göra saker tillsammans med mina barn, jag vill känna mig snygg och fräsch, jag vill slippa använda kläder i modell stora storlekar, jag vill det...

Då är väl valet rätt lätt!!

Jag går framåt, hemåt, igen...
jag fortsätter helt enkelt!

Följer du med? Hjälper du mig?





Kommentarer
Postat av: Susanne

Ida, jag är med dig! Det är jag alltid även om vi skulle bo 1000 mil i från varandra. Våren är inte här än, du kan fortfarande bli en solskenshistoria. Du hade ett bakslag, men vänd detta nu till att ta steg utåt på stegen. Vägen hem vackra Ida!



Puss i pannan & spark i ändan!

2011-01-26 @ 22:06:05
URL: http://blueangel.blogg.se/nystart
Postat av: O

Jag ska hjälpa dig :)

2011-01-27 @ 18:09:50
Postat av: Marianne

Du är bäst och kan allt!! 10kg är grymt bra! Det blir säkert svårare och svårare! Men jag följer dej och peppar dej allt jag kan så du vet!

Massor med kramar

2011-01-29 @ 15:35:22
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0