Måndag igen!

Ja då var det ännu en ny vecka på gång!
Tiden går så fort tycker jag!
Just nu står det lite still här, jag har misskött mig lite och så blir jag aldrig riktig frisk!
Men i kväll blir det iaf lite lugn träning, Pilates och Harmoni.
Det måste väl funka fast man är lite förkyld och har ont i halsen!?
Dessutom kör jag på med bara drinkar denna veckan, och en massa vatten!
Jag måste ju hjälpa gruppen att komma över 100 kilos-strecket på söndag!!
Och min egen magiska gräns som jag satt upp, det vill jag så gärna nå nu!
Jag är nöjd över mina resultat hittills, men fortsätter en bit till! Än är jag inte färdig!!
Jag sitter här med min vattenkaraff och häller i mig :) Springer på toa stup i ett!!
Nu ska här tappas!!!

Kommentarer
Postat av: Marianne

Hej hej!!

Åh vad jag beundrar dej! Men va försiktig när du inte är riktigt kry när det gäller träning, så du inte åker på något hemskt, t.ex. hjärtmuskelinflamation. Lyssna på kroppen, den vet vad du orkar!

Kramar

2010-11-15 @ 21:39:57
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jag är grymt stolt över vad du åstakommit hitills! Kul att du uppdaterar oss läsare. Så vi kan peppa dig vidare. Men som kära vännen säger, lyssna på din kropp!

Hm, instämmer. Nackdelen med vattenhinkningen är kissandet! Kram

2010-11-15 @ 22:16:50
URL: http://blueangel.blogg.se/nystart
Postat av: Ida

hur mår du? :9

2010-11-15 @ 22:30:17
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Precis, säger kroppen ifrån så lyssna på den!! Det kan komma en dag när du ångrar träning trots halsont... Vänta ist ut så att du blir frisk och kör så det ryker sen!! Det är iallafall kul att höra att det går så bra för dig!! Du är duktig!!



Jag ska med försöka komma i form nu, har blivit på tok för lite motion senaste året. Dock dricker jag väldigt lite läsk nu och äter typ bara ett par godisbitar i månaden, på sin höjd. Så det är en ganska bra förändring för mig!!:) Jobba på nu! Kram o kram!

2010-11-16 @ 18:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0