Lägesrapport

Läget här är fortfarande bra!
Jag har minus vid varje vägning,
även om det går lite långsammare nu än vad jag skulle önska!
Men varje minus är ju positivt!

Jag råkade på bihålsinflammation förra veckan
och blev ganska dålig, så det har inte blivit så mycket träning tyvärr.

Sen har jag inte varit lika strikt med kosten under tiden heller.
Men det går som sagt fortfarande åt rätt håll iaf!


Som Rolf säger,
"ramlar" man så se till att ramla framåt och fortsätt åt det hållet!
Ramla inte bakåt!

Jag har fortfarande siktet inställt på mitt mål!!
Viktmässigt har jag kommit halvvägs och det är bra jobbat tycker jag!

Det är sporrande att se och känna tydliga resultat!
Men bättre kan jag!!

Jag fick en jättefin klänning av Oskar häromdagen,
det hade varit kul att kunna ha den på hans födelsedagsfest 
och känna sig skitsnygg!!

Kanske det får bli plankan varje dag fram tills dess...

Nu ska jag fylla på min vattenflaska och hälla i mig!
Har svårt att få i mig tillräckligt mycket vatten...
Nån som har nåt tips?

Kommentarer
Postat av: Marianne

Vad duktig du är vännen!! Grymt imponerad över hur stark du är!!

Kramar i massor

2010-11-05 @ 16:54:44
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: Elan

Drick vatten varje gång du går förbi köksvasken brukar vara ett enkelt sätt att få i sig vatten.

Jag har alltid ett glas stående på diskbänken.

2010-11-06 @ 22:15:57
Postat av: Susanne

Har ej sätt detta inlägg, konstigt!

Mitt tips: Drick 1 stort glas före (3o min) måltid & 30 min efter måltid.

På jobbet försöker jag komma ihåg att dricka efter toabesök. Fungerar ganska okej!

Söta påminnelselappar här & där!



Lycka till,

2010-11-15 @ 22:25:16
URL: http://blueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0