Snart nytt år!

Ja då är detta året snart slut...


Det nya året kommer att firas in på en båt tillsammans med några delar av familjen!
Jag ser väldigt mycket fram emot det!

Jag har stått stilla ett tag, på många sätt, men nu känner jag att det är dags att fortsätta framåt.
Det är ett väldigt slöseri med tid det här det jag håller på med just nu.
Så jag ska försöka att nå mitt delmål innan året tar slut och blir ett nytt!

Jag har en stark målbild så jag ger mig iväg igen, hemåt!!

Var snälla och hejja på mig för nu behövs det!
Vägen är krokig just nu...

Hjälp mig att lyckas!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag hejar på dig! Och bakom kröken döljer sig en raksträcka ser jag! Kör hårt nu, men var rädd om dig! Jag ska hålla utkik efter något lopp vi kan genomföra om några månader eller så! ;) Så får vi kanske båda lite mer inspiration! Det kan iallafall jag behöva känner jag! Kram till dig!

2010-12-27 @ 16:49:06
Postat av: Susanne

Vännnen!

Vi måste hjälpa & stötta varandra i detta! jag vill ha en hälsosammare livsstil & det behöver vi båda. Vi behöver varandra... Genom bloggen ska vi hitta rätt riktning.

Backar är upp & sen ner... och efter varje uppför backe kommer en nerför! Eller hur?



Jag tror, vi tror- på dig!

Pepp pepp

2011-01-02 @ 21:43:38
URL: http://blueangel.blogg.se/nystart

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0