Avslut!

Idag ska vi ha avslutning med viktgruppen på gymmet.
Jag önskar att min vikt idag hade varit lite lägre så att jag fick avsluta med flaggan i topp!
Men tyvärr blir det inte så... av olika anledningar.
Men det får ta den tid det tar, jag är på väg och jag ska komma fram!
Jag hoppas att vi kommer att ha en uppföljning om några månader så att jag kan få visa fina resultat jag med!

Jag har för övrigt ruskig träningsvärk... körde Skivstång och Funwalk häromdagen, det tog där det skulle kan man säga!! :) Härligt!!!
Imorgon ska jag försöka gå på Lindas pass, Puls Cirkel och Funwalk! Måste ju stötta min vän! ;)

Ut och rör på er!! ;)
Jag och Ingrid ska åka och fira min pappa, Wilmer är redan där och Oskar är i spåret och på väg mot Mora!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0