Klämfredag!

Jepp idag är jag ledig från jobbet!
Så himla skönt!
Det innebär ju fem dagars ledighet innan det är dags igen! :)

Jag kan ju meddela att det går bra så här långt!
Jag har skött mig fint i veckan som gått, förutom att jag inte tränat...
Men det kan jag snart, för O har hittat min nyckel till gymmet!! :)

Vågen stod på (huga... ska jag verkligen skriva det här...) 79.4 i måndags och idag stannade den på 76.8 så det känns ju fint! Det är peppande med minus!!

Jag kan också berätta att jag kunde motstå färska frallor i morse, som O hade köpt med sig hem! Det är iaf jag sjukt stolt över! Det bådar gott...

Jag har en annan sak att erkänna...
De senaste månaderna har jag varje dag haft på mig en sån där "hålla-in-magen-grej", men nu i veckan har jag lagt bort den! Det känns inte så bra, för det ser inte klokt ut. Men jag tror att det kanske är vad som krävs! Jag kan inte lura mig själv längre!

Har ni några hemligheter att erkänna?
Nu ska jag fundera ut vad jag ska fixa för lunch här i dag...
Tror iaf att det blir tacos ikväll! Utan bröd/chips/tubs för min del :)

Ha en fin helg!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ida, jag tror jag sagt det tidigare. Jag tror på dig!

Du är bra, du är toppen! Ha mål det är vettigt, men inte för stora.

Kram

2011-06-04 @ 03:26:19
URL: http://blueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0