Tillbaka igen!

Ja här har det varit tyst ett par dagar, det var ju inte meningen!
Men så blir det ibland!

Jag fick akut åka till sjukhuset i måndags och kom inte hem förrän idag!
Diagnos, akut bukspottkörtelsinflammation! Gallsten... (eller gallersten som Wilmer sa)

Igår opererades min gallblåsa ut och nu känner jag mig ganska mörbultad och sliten!
Men nu är jag hemma iaf och det är skönt!
Även om det är lite jobbigt att inte kunna vara som man brukar med barnen och så!
Jag är inte så rörlig än :(
Men min älskade sköter allt så fint så att jag kan vila upp mig - det behövs!

Jag hade hoppats på att vågen skulle visa minus nu, efter att ha levt på nästan bara dropp ett par dagar, så att man fick nåt positivt ut av det hela ;) Men icke! Snarare tvärtom! Men jag antar att jag fått så mycket vätska plus är uppsvälld efter operationen så att hoppet inte är helt ute!? :) Haha! Jag får väl se om några dagar när jag återhämtat mig!

Iaf så var det inga problem med att börja träna så fort jag kände mig bra igen!
Jag fick överhuvudtaget inga restriktioner och det är ju bra!

Men fyra hål i magen och en blåsa mindre har jag ändå fått!

Nu är jag hemma och kan köra på med min plan

portionsstorlekar
frisk luft
avkoppling (det blir det MYCKET av)
vatten

Kommentarer
Postat av: Susstuss

Ta hand om dig vännen, för det finns bara en Ida!

Puss & en BAMSEkram

2011-01-13 @ 21:46:29
URL: http://blueangel.blogg.se/nystart
Postat av: sara

Åh stackare! Krya på dig och hoppas att du är i form snart igen!

KRAM1

2011-01-15 @ 11:02:45
URL: http://saaaraaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0