Motiverande samtal!

Nu är det lite nya tankar hos mig igen!
Jag har haft ett Motiverande samtal med Rolf idag!
Det kändes jättebra, just vad jag behövde!
Han hjälpte mig att lägga upp en bra och rimlig plan för den närmaste tiden!

Imorgon ska jag modifiera min fina tavla som jag gjorde förra veckan!
Jag lovar att visa resultatet så fort det är klart!
Jag känner att jag behöver ändra lite på den så att det viktigaste just nu kommer med!!
När tavlan är kvar ska jag berätta :)

En annan grej som måste ordnas är matsedel och veckoplanering!!

Har du något bra tips på god och bra mat??

Nu är det snart dags för min skönhetssömn!

Imorgon fortsätter vi framåt!!!


Kommentarer
Postat av: Katten

Det är så viktigt med mål och ganska frekvent uppföljning - jättebra idé tycker jag!

Förresten, undrar om du hade länken till min gamla träningsblogg (där jag förvisso råkade posta mitt nyårsinlägg oxå) - här är iaf den "riktiga" )

Ang marathon förresten - eric som tvingade mig..elak julklapp!

2011-01-03 @ 10:23:31
URL: http://piggochduktig.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0