Mental träning

Ja det är det som står på schemat för dagens lektion med Rolf!
Det ska bli intressant!
Rubrikerna är Viktkontroll och Att skilja myter från fakta!

Jag får återkomma till er sen!!


Vägningen idag blir väl iaf inte så kul, det är två veckor sedan sista mötet.
Första veckan funkade som bekant jättebra, med min filfukost, mina portionsstorlekar och träning!
Men... andra veckan gick åt skogen, in på sjukhuset, stillaliggande, fylld med dropp och luft, fortfarande svullen om magen... Trist! Men inget som jag kunnat göra annorlunda!

Nu är det bara att ladda om och vänta in att kroppen ska kännas helt ok!
Jag ska äta rätt och vila mig tills det känns bra att träna igen!

Jag tror att jag kan ta mig ut på promenad kanske imorgon iaf! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Så här är du:) Var ju tvungen att sno mig hem och kolla din blogg. Ligger nu under mina favoriter! Hoppas vi ses på träningen snart, att du piggnar på dig fort så klart. Det är mycket roligare när du är med, har saknat dig!!!

2011-01-16 @ 18:19:58
Postat av: Marianne

Skönt att du är hemma och mår bättre! Du har en fantastisk fästman! Som förstår vad du behöver! Vi har tur :)

Hoppasd du repar dej snabbt och få komma igång igen!

Kramar!!

2011-01-17 @ 12:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0