Jag ska - ska du??



Olga har en utmaning i sin blogg!
Den ska jag vara med i!

Hon skriver:


"Alla vi har ett par jeans som vi vill komma in- eller hur?
Våra ”måljeans”.

Jag har en superutmaning till er, det blir en utmärkt morot!

Utmaningen pågår fram till 31 a mars.

Det du behöver göra är ta bild på dig själv i jeansen,
så man ser hur de sitter idag.
Den 31 a behöver du ta ytterligare en bild för att se var du hamnat."




Så nu är det ingen återvändo, jag har anmält mig!
Imorgon ska jag dra på jeansen och fota!

Huga...

 


Kommentarer
Postat av: Dorpan

JA det är lite för sen måldatum för mig =)) mitt måldatum är 10e feb så jag får köra eget då HAHAH men i in egen vrå :P

2011-01-09 @ 09:47:01
URL: http://dorpans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0