Bara ben!

Tänk att våga gå med bara ben i sommar!!
Det var väldigt längesen jag gjorde det!

Ni vet hur varmt det var förra sommaren?
Gick jag med bara ben då?
Nä!

För det första så har jag rätt vita ben
(som heller förstås aldrig blir bruna eftersom de stängs in i byxor eller leggings).
För det andra så gillar jag inte storleken på dem...

Men!!
Kanske att jag vågar i sommar!!
Jag är på rätt väg!!

Och jag har hittat allt för mycket fina
sommarklänningar för att låta bli!!

Se här!!
Underbart!!!

Jag vill gå med bara ben!!!

Och leggings ;)




Andra sommardrömmar:





Jag vill så gärna vara fin i såna kläder i sommar!!!

(alla bilder är lånade från www.laredoute.se)




Kommentarer
Postat av: O

Du kommer bli så himla fin älskling!

Du har verkligen rätt inställning nu, det märks.

DU kommer lyckas.

VI kommer lyckas.

I sommar ska vi vara snygga - och "avklädda"



Aldrig mer blek och fet...

2011-01-08 @ 21:21:08
Postat av: Johanna

Vackert vår! Jag längtar med!

2011-01-08 @ 22:34:10
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Victoria

Så känner jag med :) Vill gärna kunna gå i klänning i sommar utan att skämmas :)

Håller tummarna åt oss båda! Bara att kämpa på :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0