Fredagkväll!


Sitter ensam i soffan!
TV:n visar nån gammal film.
Familjen sover.

Det är skönt att få en stund för mig själv!
En lugn stund!

Jag skulle ha åkt och tränat i morse,
men fick väldigt ont i halsen i går
och kände mig allmänt vissen.

Ingrid är ordentligt förkyld
så det är väl bara att vänta på sin tur...


Jag vaknade häromdagen med ett svullet öga,
det blev värre dagen efter, men nu har det lagt sig lite.
BVC-sköterskan som jag och I var hos i onsdags
trode att jag kanske var på väg att bli kass...


Det har jag verkligen inte tid med,
inte på något sätt alls!


I helgen måste jag tvätta och planera och packa!
De närmaste veckorna måste jag kunna träna och röra på mig.
Jag måste ladda inför jobbstart!
Jag måste få energi!!

Jag har ett mål att gå efter!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0