På gång!

Jag har haft ett uppehåll här ett tag, som ni nog märkt...
Jag tappade kontrollen ett tag!
Ganska rejält...



Men nu är jag med igen!!


På söndag börjar viktgruppen på gymmet!
Jag ser fram emot det jättemycket!!
Vi ska vägas och mätas,
det ska kollas kroppsfett och så där!
Just det ser jag väl iofs inte så mycket fram emot...
Men att det äntligen är dags!!!

Jag har bestämt mig!

Jag ska bli en solskenshistoria!!!


Jag vill detta så mycket!!



Hej då tjockis!!



Hallå snygging!!!
;)

Kommentarer
Postat av: Dorpan

hejja dig och din solskenshistoria <3

2010-09-13 @ 17:56:19
URL: http://dorpans.blogspot.com/
Postat av: Sofie

Välkomen snygging!;) Och stort lycka till!! Kör så det ryker!

2010-09-15 @ 21:25:03
Postat av: Elenor

Stort Lycka till Vännen.



Det här fixar du! Det är så skönt att kunna blogga av sig när det är som jobbigast.

Kramar

2010-09-20 @ 14:20:27
Postat av: Susanne

Från en vän till en annan, hur går det?

Tänker på dig, Kram

2010-10-04 @ 18:18:54
URL: http://blueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0