Välkommen att följa mig på vägen hem!

Jag har kommit fram till en sak!
Jag vet inte hur det kan komma sig att det tagit mig så lång tid bara...
Jag är fet!
Jag vill inte vara fet!
Det brukar väl vara så att folk tycker att dom är tjockare än vad dom egentligen är?!
I mitt fall har jag på nåt sätt lyckats att få mig själv att tro jag inte är så fet ändå...
Hur fan har jag lyckats med det??
"Men det är ju bara lite mage kvar efter Ingrid..."
Eh?? Vad??
Jag är ju tjock överallt!!
Jag känner inte igen min spegelbild eftersom mitt ansikte tagit sig formen av en ballong!
Jag ser bara helt rund ut!
Hur har jag kunnat lura mig själv så här länge?
Det är inte så här jag vill fortsätta resten av mitt liv!
Jag vill vara snygg!
Jag vill se bra ut i fina kläder, inte försöka gömma valkarna och tro att ingen ser...
Jag har iaf kommit till insikt - jag är fet!
Jag vill ändra på det här nu och det tänker jag göra!
Jag hoppas att bli hjälpt genom att "lämna ut mig och mina tankar" här!
Jag har precis varit på semester... jag har precis tittat på bilderna från semestern...
Det var allt annat än angenämt!!!
Varför säger inte folk till en att man har blivit fet??
Jag har i princip hela mitt liv varit ganska smal och liten,
borde inte folk reagera när man helt plötsligt ser ut som en valross?
Jag ska lägga upp bilder imorgon, så känsliga läsare kan ju vara beredda på läskigt material!
Som sagt - Välkommen att följa mig på vägen hem till mig!!

Kommentarer
Postat av: den lika feta sambon

Lycka till älskling.

Ska stötta dig vad jag kan...

Hoppas vi kan bli fina snart igen.

2010-07-23 @ 00:22:27
Postat av: Sara

Lycka till Ida! (även om jag har svårt att tro att det är så illa som du försöker framställa det hela)Jag har sett på din vanliga blogg att du kommit igång med träningen, så kör hårt nu!



Kram!

2010-07-23 @ 08:42:47
URL: http://saaaraaas.blogspot.com
Postat av: Sofie

Om jag får säga min mening så tycker jag att ordet "fet" verkligen är en överdrift på dig! Har man fött två barn inom bara några år så ändrar sig väl kroppen?! Men visst, du ser inte ut nu som när jag lärde känna dig för ett antal år sedan... men fet är du inte! Men vill du ändå gå tillbaks till din "ursprungsvikt" så är det bara att kämpa! Det klarar du!:) Mycket motion och "bra" mat, kör hårt! Stort Lycka Till!! Kramar

2010-07-23 @ 20:42:30
URL: http://soffanscorner.blogg.se/?tmp=0518584
Postat av: SH

Vet hur det kan kännas. Kom själv till insikt ordentligt och påbörjade vandringen på min väg för ca 1 månad sedan. Lycka till! Du kommer att fixa det galant!

2010-07-23 @ 21:03:46
Postat av: Susanne

Ida, du är vacker som du är! Men jag vet allt om att trivas med sig själv ;) Åh jag förstår hur du känner! Men du har burit två fina underverk som du ska vara så stolt över! Så du ska göra detta för din skull & ditt välmående...

Det en del av dina ord låter så hårt mot dig själv, var försiktig! Det blir så hög press att vara för tuff mot sig själv!

Bra mat, vatten (i stora mängder) träning & motion!



Jag ska göra allt för att finnas vid din sida! Hur behöver du mig?

If you can dream it, you can do it!

2010-07-24 @ 11:32:05
URL: http://blueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0