Hej.

Först och främst får jag tacka för alla kommentarer jag fått!
Sen får jag väl ta och "förklara" mig lite.
Jag förstår att jag inte är fet i jämförelse!
Jag är ruskigt stolt över vad min kropp har fixat - att ge mig två ljuvliga ungar!

Vad jag däremot inte gillar är att magen ser ut som om jag är i 5:e månaden.
Att mitt ansikte inte ser ut som jag är van.
Att inte mina gamla kläder passar.
Att behöva köpa kläder i 4-5 stl större än för några år sedan!
Att prova kläder i affärer är inte kul, inget sitter snyggt!

Att jag inte gillar mina extrakilon har inget med att göra hur jag känner för mig själv!
Jag gillar mig själv faktiskt!
Jag tycker att jag är en bra och fin person!
Jag är stolt över mig och mitt liv!
Det är skönt att höra att även ni tycker att jag är bra :)

Jag vill iaf säga tack för alla tips och alla snälla ord!
Det är bara det att min hjärna behöver ordet fet för att fatta att det är dags!!

Jag ska dokumentera min väg här i bloggen! Träning, mat och framsteg!!

Har faktiskt bokat in mig på två pass på gymmet imorgon - Pilates och Harmoni!
Känns som en bra nystart efter några veckors uppehåll!

Hejja mig!!

Kommentarer
Postat av: O

Ja! Hejja hejja!!



Kommer du fixa galant!

2010-07-26 @ 09:03:43
Postat av: Susanne

Hejja dig!!

2010-07-26 @ 10:34:59
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hejja du!;) Om jag kan stå till tjänst med något, så säg bara till!:) Behöver också ta itu med tränandet dock, men sen jag började jobba på Coop är jag astrött när jag kommer hem. Man springer ju där som en stucken gris så jag rör ju på mig rätt rejält än då...

2010-07-28 @ 21:06:01
URL: http://soffanscorner.blogg.se/?tmp=0518584

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0