Nu har jag valt min väg!

Denna månad, augusti 2010, ska jag använda till att mentalt
förbereda mig på att gå hela vägen hem!!
Jag har bestämt mig för att delta i gymmets viktminskningsprogram!
I September drar det igång!

Det kommer att börja med:
måltidsersättning i ett par veckor
föreläsningar varje vecka i tre månader!

Jag pratade med Johan på gymmet idag och han sa
att jag var en toppenkandidat till programmet!
Jag ska visa honom och mig själv och alla andra att han har rätt!!
Nu ska kilona väck!!

Hejja hejja!!!


För övrigt så gjorde jag mitt fysiska ålderstest idag!
41 år är jag visst,
Den siffran ska ändras på!

Hoppas ni följer mig på vägen!
Jag kommer att behöva er!!


Kommentarer
Postat av: O

Jag VET att du kommer klara det den här gången.

Vi hjälper varann!!! Vi kan det!!



"Här! Ta min hand, jag följer dig, vi ska åt samma håll"

2010-08-03 @ 19:44:55
Postat av: Susanne

Du har tagit ett vettigt beslut & du kan fixa det! Som du säger, du har augusti på dig att förbereda dig mentalt! Ja är glad att



Jag finns här, Kram

2010-08-04 @ 08:14:48
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: sara

Det KLART att du kommer klara det! Du är stark och verkar grymt fokuserad. Kör hårt bara!



kram!

2010-08-04 @ 08:27:28
URL: http://saaaraaas.blogspot.com
Postat av: Sofie

Åå, vad fint med ett Lasse- citat!;) JAG följer dig med, hela vägen hem! Säg till om jag kan vara till någon hjälp och nytta!;) Go för it girl!:)

2010-08-05 @ 21:51:39
Postat av: Sofie

Har det dragit igång ännu?:)

2010-09-07 @ 17:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0