Nämen - träningsvärk!?

Det var inte igår!!
Men vad skönt det känns!
Det är som ett bevis på att jag äntligen gjort nåt bra!

Igår gick jag ju som sagt från jobbet!
Även om jag inte gick hela vägen så är jag sjukt nöjd!

Mina kollegor tittade på mig med stora förvånade ögon när jag sa att jag skulle gå! Det kändes så bra att traska iväg med musiken högt dunkande i lurarna!

Efter sju kilometer blev jag upplockad av familjen, som varit ute och grillat i skogen!
Då kände jag att fötterna gjort sitt. Jag har tyvärr inte haft så bra skor...
Har ett par nya på väg som jag hoppas ska funka bra, så att inte det är det som hindrar mig!
Jag hade ju lätt orkat gå hela vägen, 1,2 mil, men någon form av skoskav kikade fram... :(


När jag kom hem åkte O iväg för att tvätta bil och storhandla! Jag och barnen stannade hemma! De var ovanligt tjuriga båda två så när jag lyckats få dem i säng så sjönk jag ner på golvet framför tv:n och bara satt...
Sen tänkte jag att där kunde jag ju inte bara sitta, så jag la mig ner och plankade en stund! Sjukt jobbigt!
Testade en ny app också och körde lite rumpövningar när jag ändå var igång!

Det känns idag kan jag säga!!
Det svider nästan i magmusklerna!
Det får mig att vilja göra det idag igen!
Det måste ju hjälpa!!


Plank - plank!!! :)



Kommentarer
Postat av: Sofie

Bra där!!:)

2012-03-29 @ 21:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0