Matlista!

Jag råkade ju be om tips på mat till min matlista på Facebook... ;)
Då fick jag frågor om att dela med mig av min lista!
Så, snäll som jag är så kommer min lilla lista här!

  • Lövbiffgryta och pasta
  • Lax i dillsås
  • Biffar, sås och potatis
  • Ryggbiff, bearnaisesås
  • Kyckling under persiljetäcke
  • Köttfärssås och pasta
  • Mariannes goda kotletter och potatis
  • Tonfisksås och pasta
  • Tacos
  • Mangokyckling och pasta
  • Påskmat
  • Chicken Tikka
  • Chorizogryta
  • Fiskpinnar och potatis

Så klart äter jag allt LCHF-style! Men resten av familjen vill ju ha tillbehör!

På fredag blir det dock FILÉBUFFÉ med jobbgänget!!! Mums!!


Vad ska ni äta??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0