Happy Pancake





Igår ställde jag mig och gjorde pannkakor till mina små!
De är ju sjuka båda två, med feber och hosta!
Matlusten finns bara inte, allt man kan få i dom är en vinst!
Så jag försöker köra på favoriter och säkra kort!

Pannkakorna funkade på Wilmer igår! Men Ingrid åt nästan ingenting!

I förra inlägget visade jag upp mitt försök till att lura i dom frukost...
Det funkade inte! 

Så jobbigt det är när ens barn inte äter nåt alls!

Eftersom bilarna inte gick hem till frukost så tänkte jag muta dem med pannkakor till lunch!
Inte en enda bit stoppade de i munnen...

Dricka har jag iaf fått i dem... alltid nåt! Får se hur det går ikväll!!?

Vad ger ni era barn när de är sjuka?
Om man bara får i dem dricka, vad är bäst då?


Happy pancake...? 

Ja så "Happy" blev det visst inte...

Men ändå! 

Hoppas det vänder snart!!



Kommentarer
Postat av: Elna

Jag brukar fråga vad dom vill ha. Killarna dricker gärna nyponsoppa. Glass och kräm brukar fungera, risifrutti funkar ibland. Allt är tillåtet vid sjukdom

2012-03-14 @ 18:28:35
Postat av: Anna

2012-03-14 @ 18:29:06
Postat av: Susanne

haha

Vad kommer namnet i från?



Åh så tråkigt att de inte äter alls. Måste vara så frustrerande när inget fungerar. Tyvärr har jag inga idéer. Googla frågan.

2012-03-14 @ 18:33:45
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: joanna-livet med Aspergers syndrom!

Hej! Jag heter Joanna och är 24 år och när jag var 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppen hjärtat om livet med diagnoser för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund eller diagnos:)

Så besök gärna min blogg:)

Kram



Ps. Har massa tävlingar med fina prisen och även en dagens blogg tävling varje dag där du har chansen att bli länkad inför mina 400-800

unika läsare dag så passa på att anmäla dig:)

2012-03-14 @ 20:46:50
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Sara

Trevlig blogg, återkommer gärna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0