Dagens aktivitet!

Tidigt imorse smög jag upp, försiktigt för att inte väcka resten av familjen.
Jag gjorde mig iordning och styrde kosan mot Ullared!
En resa jag längtat efter!
Jag tycker om att gå omkring och kika på alla grejer och såklart få med mig en del hem!

Jag vet ju att det är inte så ofta där som man kan strosa runt i sin egen takt...
Men det är kul ändå!

Idag var det rätt mycket folk, men jag är nöjd!
Jag hade ju ingen annan att ta hänsyn till då jag åkte själv!

Vid lunchdags åkte jag högst upp och köpte mig lite fika och slog mig ner vid ett fönsterbord, bläddrade lite i en tidning och filosoferade i min ensamhet! Ganska skönt!

Allt gick snabbare än jag trott så jag hann hem och fick tillbringa lite tid med familjen innan det var läggdags för barnen! Trevligt! (Tänkte skriva mysigt....)

Här ska ni iaf få se några av mina fynd! :)




Kommentarer
Postat av: O

Det tänkte du va??



:)

2012-03-17 @ 22:06:02
URL: http://motfinalivet.blogspot.com
Postat av: Susanne

Mycket tjusigt!!

Allt fint!

Jag skulle alltså varit rik igår & hängt med.



Kjam kjam

2012-03-18 @ 09:36:00
URL: http://blueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0