Tävlar om en plats på Emelies distanskurs!



Jag behöver vinna den här platsen!

Jag behöver något som får mig upp ur soffan där jag häckat allt för länge!

Jag vill ha något som jag kan engagera mig i!
Jag älskar att fotografera - att fånga ögonblick!
Jag tycker att jag är ganska bra på kompostion,
men när det gäller inställningar och att kunna utnyttja min kameras möjligheter så är jag totalt nollad!
Det känns som ett väldigt slöseri, både med tid och talang :)
Jag har haft min systemkamera i snart fyra år och kör fortfarande på automatläge...

Jag vill lära mig!!
Jag vill utvecklas!!
Det är dags nu!!


Det vore en ära att få Emelie som vägledare!


 

Kommentarer
Postat av: Oskar

Hoppas du plockar hem det.
Lycka till!

2012-08-05 @ 14:55:42
URL: http://motfinalivet.blogspot.com
Postat av: Sofie

Håller tummarna! :)

2012-08-05 @ 18:13:29
URL: http://frokenfie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0