Ösregn!

Idag regnar det ute! Det regnar mycket!!
Jag undrar när den där fina våren och värmen ska komma!?

Jag har precis ätit frukost och nu sitter jag här vid datorn och kollar runt lite!
Har fastnat på tradera! :) Man kan verkligen hitta grejer där! Mest till Ingrid!
Men sitter dock och väntar ut en auktion på en tunika tänkt till mig själv just nu!


Nästa helg kommer jag och Oskar att befinna oss i Oslo! Jag ser så mycket fram emot det! Vi ska käka på alla våra gamla ställen, strosa omkring och njuta av livet!


På lördag blir det show!!! :)
Åh vad jag längtar!!!


Igår fick jag en inbjudan till att hälsa på min gamla Norgefamilj! Verkligen roligt!
Hoppas att vi kan hinna med att klämma in det också! Det är tio år sedan i år, som jag åkte dit!
Vore så kul att få se barnen igen!


Ha en skön söndag!





Kommentarer
Postat av: sara

åh så roligt!

Hoppas ni får en riktigt kul helg med fint väder också så att Olso visar sig från sin bästa sida!



Kram!

2012-04-22 @ 21:59:45
URL: http://saaaraaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0