Långfredag och ont i halsen

Idag skulle jag gått en runda med Anja på förmiddagen...
Men Oskars jobb hade tydligen bestämt sig för att tidigarelägga hans arbetstid helt plötsligt!?

Kanske det var lika bra, för jag har fått ont i halsen och känner mig tung i kroppen! Inte så kul och högst olämpligt på alla vis!


Har just ätit frukost med barnen och nu är det städning som gäller!
Wilmers rum ser ut som ett bombnedslag... han ordningssinne har visst växt bort!
När han var mindre var han grym på att städa och hålla ordning! Får se om vi kan hitta tillbaka till det!?
Ingrids rum ser inte mycket bättre ut, så vi har att göra idag!!

Dessutom ska vi göra påskfint och klä påskriset! :)


Imorgon ska vi till mina föräldrar och fira påsken med god mat och INGET godis!

Jag har ätit godis på jobbet några dagar nu...
Jag gråter inte för det, det var gott och trevligt att dela med mina kollegor! Men nu är det slut! Jag har ju något att jobba för!! Och har jag nu dessutom ont i halsen så att jag kanske måste vila (mer än i vanliga fall) så får jag tänka mer på vad jag stoppar i mig!!


På söndag är det dags för lite fest här hemma och lite Rockabilly på Björket! :) Det ska bli superkul!!


Hur ska ni utnyttja påskens ledighet?! Om ni är lediga...



Kommentarer
Postat av: sara

nej usch, hoppas du kryar på dig fort! Inte kul att vara krasslig när man är ledig :(



Glad påsk på er iaf!



Här väntar vi snart besök från storasyster som kommer o myser med oss i helgen.



Kram!!

2012-04-06 @ 09:18:22
URL: http://saaaraaas.blogspot.com
Postat av: Marianne

Usch då, hoppas det inte blir värre än ont i halsen! Å du är duktig som kämpar mot godiset, speciellt en hel som denna! Hoppas er helg blir mysig!! Krya på dej! Hälsa familjen! Kram

2012-04-06 @ 12:04:29
Postat av: Gunilla

Krya på dig!



Jag ska fira påsk i Björsäter!



Kram, kram till er alla!

2012-04-06 @ 17:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0