Krassliga måndag!

Ja inte för mig för en gångs skull,
men min lilla tjej är lite eländig.

Hon har fått sig en släng av nån förkylning.
Hon har sovit väldigt oroligt i natt och varit ledsen massor.

Hon sover igen nu med pappa som jobbat natt.
Nån frukost hann hon inte med innan hon somnade om
medan jag lämnade brorsan på dagis.

Vi får väl se när hon vaknar!?


Tills vidare njuter jag av lugnet!

Sitter i soffan med TVn på och datorn i knät.
Snart börjar Rachael Ray och det är lite mysigt att se på tycker jag!
Samtidigt kollar jag in alla mina bloggar jag brukar ha koll på!

Vad dagen sedan kommer att innehålla vet jag inte riktigt...
förutom lite träning på gymmet ikväll!!


Vad ska ni göra med er måndag?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0