En fin vän!


Jag har en väldigt fin vän och henne har jag spenderat helgen med.

Hon heter Susanne och är fantastisk!

Jag har haft en så skön och trevlig helg!

Vi har gått på stan och kikat, fikat...
Vi har ätit mycket god mat på restaurang!
Vi har "Afterwork:at" med vin och vänner!
Vi har pratat och pratat och pratat!
Vi har varit hurtiga på morgonpromenad i regnet!
Vi har gjort oss fina och gått på fest!
Vi har roat oss med en massa härliga tjejer!
Vi har suttit uppe alldeles för länge och delat tankar om livet!
Vi har slappat och njutit av en söndagsmorgon.
Vi har haft Matiné och ätit scones!
Vi har frossat i gamla minnen och fällt ett par tårar av saknad!
Vi har sagt "Hej Då" och "Ses snart igen"
Vi har sprungit på varandra på station och sagt "Hej Då" igen


Jag hoppas att vi ses snart igen!
Jag behöver dessa stunder med henne!
Min vän, min inspiration, min söta!





Kommentarer
Postat av: Susanne

Ida, jag finner inte ord! Så fint skrivet. Det var verkligen en världsbäst helg tillsammans med dig. Du är så himla BRA för mig & mitt liv, Löv u!

2011-02-08 @ 19:12:07
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: britta bloggar

Åh det låter ju toppen!

2011-02-10 @ 20:37:58
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0