På promenad genom stan....

Vi tog oss en promenad igår!
Började med att gå till dagis, för Wilmer hade glömt sina skor där,
men där var det ingen som öppnade...
Så då gick vi till Hembygdsparken iställlet!
(eller Hembrygdsparken som Wilmer säger)
Där gungade vi lite och åkte rutchkana!
Jag hade bara mobilen med, därav lite kassa bilder...
Försökte fånga honom i farten, men ni ser ju...
*s*



Vi gick vidare genom parken bort till en liten damm med ett litet vattenfall!
Där var det väldigt spännande att klättra och kolla på allt!




Sen tänkte vi gå hem och fixa oss lite lunch,
men Wilmer hittade ett vägarbete som vi bara var tvungna att gå och titta på!



Wilmer trodde att dom skulle bygga ett nytt hus!
Jag känner mig lite tveksam till det eftersom dom grävt upp mitt i vägen ;)
När vi inspekterat arbetet väldigt noggrant och ingående
fortsatte vi vägen hemåt.
Fort gick det dock inte...





När man är fyra år så finns det mycket som måste undersökas!
Det är en härlig ålder...



nästan jämt iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0