Till nästa gång...

Jag har en telefon
som går upp i det blå
och när man ringer på
så svarar Han som så:
Hallå, hallå, hallå, vad är det som står

på?
Jo, det är Frälsningsarmén som är här 
och dom sjunger ju så här:

Ja, jag kastar alla sorger bakom min rygg
och jag ser dom inte mer
nej, jag ser dom inte mer.
Ja, jag kastar alla sorger bakom min rygg
och jag ser dom inte mer!

Jag är så lycklig, jag är så lycklig
måndag, tisdag, onsdag, torsdag
fredag, lördag, söndag.
Jag är så lycklig, jag är så lycklig,
hela veckan lång!

Nu tar vi spårvagnen, upp till himmelen,
med Gud som kör och Jesus som konduktör.
Det går så lätt, lätt, lätt,
när man har fribiljett
för jag har blivit frälst, halleluja!


---------------------------------------------------




Nu vill jag att alla övar ordentligt tills nästa gång!!!


:)

Kommentarer
Postat av: Susanne

hihi

2010-12-18 @ 18:44:33
URL: http://blueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0