Tisdag...

Jag har visst varit lite tyst här, som någon så fint påpekade! ;)
Har inte precis haft så mycket att säga!

Eller ja.... helgen var ju himla trevligt förstås!
Wilmer och jag hälsade på mormor i lördags. Lite lek och bus och lite mellanmål!
Det passade Wilmer fint! Han älskar ju att få vara hos mormor!

I söndags åkte Wilmer och jag tåg till Kristianstad för att hämta bilen som Oskar tagit till jobbet tidigt!!
Sen fortsatte vi mot Väla! Där hade vi en mysig dag med mat, titt i affärer och på Ikea. Jag var ute efter en klänning (fick ju presentkort av Ville) men hittade inget!!! Det var bara en massa rea överallt och tomt i alla andra hyllor och ställ. Så tråkigt!! Men men... Det fanns ju en del fint, men inte nåt som jag skulle ha.

Vi bytte iaf Wilmers julklappströja mot en som var hel och gul!! Med Mack på! (från Cars) Wilmer valde själv och vart helnöjd! Han har velat ha den varje dag nu, men jag var inte så sugen på att han skulle ha den på dagis...  han bröt nästan ihop när vi kom dit igår och tog av overallen... "Mamma!! Du glömde Mack-tröjan!!" Då fick jag snabbt komma på nåt om att den ligger hemma och väntar så kan du ta den sen... :)
Jag ska ta den på honom och fota, så att speciellt farmor får se! Eftersom det är hennes julklapp!! :)

Mitt presentkort handlade jag upp ändå inne på Cervera, det fick ju bli nåt, det är ju inte så ofta vi är på Väla. Handlade för 199 kronor... och har nu 1 krona kvar på mitt kort!! Känns ju lönt!!?? "Vi kan inte betala ut den..." Trams!!

Köpte förresten en liten present till min blivande treåring!! :) Han kommer att bli så glad :) Längtar tills måndag!!!!

Igår när jag väckte honom och frågade hur det var och om han sovit gott, så sa han "Jag tror att det är min födelsedag idag!" Han suckade lite när jag sa att det var en vecka kvar, nästa gång det blir måndag! Men han verkar väldigt förväntansfull och längtar mycket!! Då ska han få paket! Det är han medveten om!! Och så ska han bjuda sina gäster på tårta som han ska göra själv, en gul... om han hade fått bestämma helt själv!! ;) Sötnos!!


Nu får det räcka för idag...

*poff*

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tycker din 3 åriga son påminner mycket om min 33 åriga sambo... Hon brukar också inbilla sig att det är hennes födelsedag nästan jämt... Förstår inte att det kan vara så kul med paket... ;)

2009-01-13 @ 22:40:33
Postat av: Anonym

Wilmer är bara så söt. Hälsa honom att det var en cool tröja han köpt/fått! =)

2009-01-14 @ 19:41:00
URL: http://jesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0