Nyårsafton!!

En härlig kväll med fina vänner!!
Massa gott att äta och dricka!!
Lite tv-spel... som alltid numera!
Vad gjorde man förr? Bara groggade eller?? Haha!!

Lite annorlunda outfit för min del, men det kändes bra!!
Tack Suss för lånet! :)


God mat som sagt!
Exotisk planka!


Smaskig drink!!


Givetvis hade vi dukat fint!
Det hör ju till när det är fest!
Jag gillar verkligen sådant! Och detta kändes väldigt lyckat :)



Det var otroligt mysigt och som sagt ett härligt gäng!
Vi var nio stycken och en liten flicka :)
Jag är så himla glad över att jag fick fira av 2008 med så underbara människor!!
Det enda som saknades var min lille grabb, men han firade på sitt vis med sin mormor och morfar!

Susanne var jättefin! Se!!





Kommentarer
Postat av: Linda P

Ser glittande tjusigt ut- dukningen! God fortsättning!

2009-01-02 @ 10:04:34
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/
Postat av: O

En mycket trevlig kväll (trots att jag skulle upp och jobba morgonen därpå och fick ta det lite lugnt).

Det gjorde vi bra (alla vi som deltog såklart)

2009-01-02 @ 23:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0