IDAS GLADA IG-DAGAR!!

Jo det blev ju en del IG nu när Wilmer fyllde år och Oskar bakade så goda tårtor...
Det var helt mitt eget val att äta IG-mat och jag deppar inte för det, det var härliga dagar! :)
Men det har varit lite trögt nu att gå tillbaka helt till GI, men idag har det varit bra! Så jag kämpar vidare!
Har ju märkt att jag mår betydligt bättre med GI-maten!! Dessutom har jag ju ett gäng mål att arbeta mot... Och denna gång ska jag lyckas!! Saknar mig själv!!
Så motivationen finns! Det är den där motionen som jag har svårt att komma igång med, men jag får väl ta en sak i taget! Man kan ju inte förändra allt på en gång!! Jag tror att jag ska fixa ett 10-kort på Qpoolen och prova lite olika saker för att se vad som passar mig! Både Maria och Emelie var sugna på att gå med så det är positivt!!
Önskar dock att det var lite lättare att komma iväg, men det blir svårt när Oskar jobbar kvällar och man har lille Wilmer hemma! Men nån gång är iaf bättre än ingen gång!!
När jag blir rik ska jag bygga ett stoooort hus och ha ett toppengym med en egen personlig tränare som kommer och peppar mig var och varannan dag!! ;) Låter fint va?! Haha!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du kan anställa mig som din personliga tränare... ;) När kan jag börja?!

2009-01-30 @ 08:41:48
URL: http://sofie-sofie-sofie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0