Första arbetsveckan avklarad!

Då var det fredag igen då!
Tre dagar jobbade, lagom tycker jag!!
Hade kunnat leva med såna veckor jämt :)

Vi har haft det ganska lugnt...
 Lite barn och mycket personal!
Lite snö, mycket snö, ingen snö!
Bra väglag, ruskigt dunderdåligt väglag!!
Skitkallt (-13) och lite mildare.
Ström och ingen ström...

Det sammanfattar en del ;)

Här är iaf mina Gubbmackor som jag bjöd barnen på häromdagen!
Man tager vad man haver!!

Inte lika fina som dom vi gjorde sist med runda mackor, men ändå!
Barnen var nöjda och glada! Och mätta :)

Imorse var iaf den dagen då det var väldigt dåligt väglag...
Det var ren isgata!!! Lätt att gå till jobbet då... :(
Jag försökte gå i kanten i den lilla snö som var kvar, men då halkade jag bara ner i diket.
Så det var verkligen Bambi på hal is...
Jag fick trippa fram med små små steg och hoppas på det bästa!
Helt livsfarligt!! Jag är glad att det inte var så mycket trafik!
Det hela resulterade iaf att jag kom försent till jobbet..
Men men... det gick bättre för mig än för den här stackars tjejen...

Mörk och dåligt bild, men taget i morse med mobilen.

Fick gå lite tidigare från jobbet idag och det gillas ju speciellt när det är fredag!
Så jag hämtade hem min grabb och vi gick hem och har haft en mysig kväll!
Nu sover han dock! Hoppas på länge...
Vi har kollat Små Einsteins, fixat mat, busat, lekt, skrattat, kollat Let´s Dance!!
Nu sitter O och spelar TV-spel och jag sitter här ;)

Ha en skön helg!!



Kommentarer
Postat av: O

fina mackor ;)

2009-01-10 @ 23:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0