Middag och sånt hos Emil!!


Åh det var så himla gott!!
Jag är imponerad - fortfarande!!!
Kommer inte ihåg vad det hette dock...
Vill gärna ha receptet!
Nån som vill komma och provsmaka när jag ska laga?

Jättegott vin serverades också!

Melodifestival på tv!
Blink- och snurrmojängen fanns givetvis också på plats!
Jag gillade svänget i EMD´s låt!
Men annars var det väl inte så mycket kul...

Emil hade ju fyllt år, så innan på dagen var det fika med familjen och lite presenter!
Wilmer var glad över att kusin Leo kom!
Och blev glad när han fick sin födelsedagspresent från Emil!

Senare på kvällen försökte vi oss på Lips, men det blev väl inte så lyckat!
Men tanken var god! Glad att du tänkte på mig Emil!!

Då gick Tuttmemo´t bättre!!
"Blomman... Standard bröstet... osv..."
Hahaha!!



Ett annat inslag på kvällen vågar jag inte visa upp...
Men vi hade så kul att vi skrattade så vi grät!! (nästan)
Herregud!!
Jag säger bara skak- och blåsbilder!!!
Ni ska se Oskars bilder... hahahahahaha!!!

Wilmer satt mest vid datorn och knappade!
"Jag tänkte att jag skulle skriva på din dator!" sa han till Emil.
Snäll farbror som E är så fick Wilmer lov! :)

Jag har i alla fall supertrevligt!!
Och somnade gott i soffan fram mot småtimmarna!

Dagen efter hade det kommit supermycket snö,
så en snöman tillverkades innan vi for söderut igen!





Ytterligare en trevlig upplevelse i Linköping denna helg!
Är glad och tacksam!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Åh, det ser ut som ni haft det toppen & roligt vet jag minsann att ni hade!

Mysiga bilder :)

2009-02-28 @ 00:47:12
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Ida

Jättekul!!

2009-03-04 @ 13:55:46
URL: http://dobelieve.blogg.se/
Postat av: Marianne

Åh jag hoppas Ni kan komma upp hela familjen nån gång och njuta av riktig vinter!! Kram kram

2009-03-15 @ 08:31:25
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0