Oskar 29

 

 

Ja igår firade vi min Oskar hela dagen!!

En trevlig, om än lite stressig dag!

Fin och smaskig tårta fick vi iaf! Som ni ser!!

Oskar han bakade nästan hela dagen!

Men det var det värt! Mums!!

Undrar förresten om jag ska klämma i mig den sista biten nu...

 

Wilmer skrev och ritade lite till pappa på födelsedagen!

En bläckfisk blev det! :)

För han glömde rita rumpan och sen blev det så många ben!

 

Oskar fick också ett presentkort på ryggmassage!

Det behövde han :)

Och så fick han en fin bok!!

Så nu hoppas vi på gitarrspel och skönsång här hemma...

 

Nu får jag väl börja planera inför nästa års födelsedag!

Då blir ju Oskar 30!!!

 


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej hej!

Vilken fin tårta, värsta jobbet!

mysdag...

2009-12-14 @ 07:48:28
URL: http://blueangel.blogg.se/nystart
Postat av: Anonym

Gud vilken fin tårta!!



Kramar Elenor

2009-12-15 @ 16:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0