Skulle vilja ha...


Ja jag skulle vilja ha nånstans i vårt lilla hem där jag kan sitta med allt mitt pyssel.
Där jag kan förvara allt och där jag kan sitta med det när andan faller på.
Sitter och funderar på olika lösningar.
Har kollat på Ikea efter ett skrivbord eller en sekretär. Men är inte helt förtjust.
Har kollat blocket lite också, och det finns supermånga sekretärer, men inga som är speciellt fina. Då måste jag fixa till det och det vet jag inte riktigt hur jag ska ordna.

Nån som har nåt bra tips åt mig?
Nån sida jag kan kolla eller nån annan bra idé på hur jag kan lösa mitt lilla problem?!


Bilder från Ikea

Denna är ju ganska fin, men har lite lite förvarings utrymme.
Jag har ju en sån massa saker ;)


Kommentarer
Postat av: Elenor

Kolla loppmarkander o dyl. kan ju finnas gamla möbler o kanske nåt fynd ler



Kram E

2008-09-16 @ 18:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0