Fredag igen.

Längesen jag skrev här nu. Har inte riktigt haft ork och inspiration.
Men eftersom jag blir besviken när bloggarna jag brukar kolla inte har uppdaterat sen sist, så får jag väl se till att göra det  ibland också!! ;)

Det har varit en bra vecka!

Min sambo har blivit klar med sin utbildning och kan numera titulera sig Herr Lokförare!!
( Det är inte personen på bilden som tagit examen! )

I tisdags ordnade jag lite överraskningsfirande för Oskar. Det blev mat, presenter, gäster och tårta! En superfin och god tårta som Marie gjort.



Givetvis dukade jag med Wilmers tågbana på bordet! Ganska snyggt om jag får säga det själv! Funkar ju även på barnkalas! Wilmer och Wilma gillade det i alla fall!


(fick tyvärr ingen bra bild på dukningen)


Jag är i alla fall väldigt stolt över Oskar!!




Kommentarer
Postat av: Oskar

Och jag är väldigt stolt över dig :)

Du är så snäll och ordnar så fint åt mig.

Underbar är du.

älskar

2008-09-12 @ 21:31:08
Postat av: Susanne

Så fint!!

Spännande med en herr lokförare i familjen!!

Du skriver ju så himla roligt också!

Hmm kanske jag ska uppdatera lite!! :)



Ha en bra Lördag!

2008-09-13 @ 08:53:07
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Elenor

Stort Grattis till Oscar! och jag ser även att nästa generation lokförare finns i familjen ler

Wilmer är ju så galet söt! Tårtan och dukningen var ju klockrena.. att du bara kommer på allt.



Kramar Elenor

2008-09-14 @ 10:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0