Linköping


Ja efter mycket om och men kom jag då äntligen fram till Susanne i Linköping.
Orkar inte berätta om mina bravader, jag kom iaf fram :)

Vi började med att gå och hyra film - Brudens bäste man! Okej film, passande tema ! :)
Väl hemma hos Suss så dukade hon fram vin och ost och kex! Hur mysigt och gott som helst! Vi pratade oss genom filmen, och kollade sen lite på foton och pratade lite till innan vi somnade i varsitt hörn av rummet!



Efter frukost på lördagen gick vi ner mot stan.
Lägger in lite bilder för Sofie´s skull! Ett Linköping i höstskrud!



Vi styrde i alla fall kosan mot Bröllopshuset, och det ångrar jag inte en sekund!
Så fort vi klev in genom dörren och såg allt vackert som hängde där.... åh...
Mitt hjärta började slå fortare och jag blev helt darrig!!
Vi kikade runt bland alla klänningar, men jag kände inte riktigt att jag ville prova nån, hade inte tänkt göra det...
Men jag hittade en vit liten sak som såg fin ut. Men väl på såg den alldeles för mesig ut.
Det slutade i alla fall med att jag provade en massa klänningar. Det var så roligt!!
Jag fastnade riktigt för två klänningar, varav jag aldrig trodde att jag skulle gilla nåt sådant som den ena...
Ni får inget se.... fast jag spricker nästan av att hålla det för mig själv!
Kanske jag bjuder på en liten bild av en klänning som jag inte alls gillade!




Det var verkligen sååå roligt!
Nu känns allt mycket mera verkligt - jag ska bli fru!!
Ser fram emot fler provningar tillsammans med alla mina tärnor!


Kommentarer
Postat av: Sussy

Jag ser verkligen fram emot flera träffar... Längtar!

2008-10-14 @ 22:15:00
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Sessan

Åh så glad man blir av att läsa sånt. Visst är det underbara känslor som kommer fram, så fort man har satt på sig en brudklänning!



Frstn, varför provade ni ens i Linköping när du bor sååå långt bort. Tänk om du fastnar för en här, då skulle det vara ganska så opraktiskt?



Var ju så avis på dig för att ni har mycket större utbud därnere och nära till köpenhamn för DÄR har de AAAALLT!!!! =)

2008-10-15 @ 13:56:58
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0