Första snön!

Igår när jag var ute med barnen på jobbet så ramlade den första snön ner på oss! Barnen var jättefascinerade!! :) Sprang runt med sina spadar och skulle samla upp dom stackars små flingorna som föll! Det blev ytterst lite vitt på marken, men försvann lika fort igen! Idag är det allt för många plusgrader för att man ska kunna hoppas på mer snö, men det kommer väl...

Igår ringde dom från sjukhuset och Wilmer har fått tid till operation på fredag. Hoppas hoppas hoppas att dom kan göra det denna gången! Två gånger har vi missat det för att han varit sjuk, och en gång ställde dom in för att det inte fanns narkosläkare... Han bara får inte bli sjuk nu...
Jag är lite nervös... dom ska trots allt söva honom. Min stackars lille kille! Dessutom ska jag åka dit själv med honom... Kan bli nervigt bara det! Men vi fixar det! Eventuellt får någon av er räkna med att vara jourhavande kompis i telefon om jag behöver sällskap!! :)

Sen på fredagkväll är det lite personalfest! Vi ska ut och äta och om Wilmer mår bra går vi nog hem till oss en stund efteråt och hittar på nåt kul! Annars får vi ta igen det en annan gång!
Det var tänkt att Wilmer skulle tillbringa helgen hos mormor, men vi får väl se hur han mår och är efter sin operation, om den nu ens blir av...
Oskar sticker till Stocholm på lördag och jag skulle ha lite fest med tjejerna, får se hur det blir med det. Wilmer får ju så klart gå först!! Min lille prins  :)

Nu börjar mitt arbetspass om fem minuter, ska ut och svänga ihop lite frukost åt barnen! Sen jobbar jag till fyra... och sen möte ikväll mellan halv sex och halv åtta... Kunde varit en roligare dag, men men... Snart är det iaf advent och jul och då!!!!!

Ha en underbar dag!!

Tack förresten till alla som röstat på Emma!!! Hoppas det hjälper  :)

Kommentarer
Postat av: Marianne

Jag håller tummarna för en frisk Wilmer!! Här börjar även jag och Alfred känna oss hängiga... Men vi får hoppas att det är snabbt övergående!

Stor kram till er!!

2008-11-19 @ 16:23:43
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad ska lill killen operera sig för? Hoppas verkligen han håller sig frisk och att allt går bra. Massa kramar Elenor

2008-11-19 @ 21:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0