Östgötskt besök

Onsdag i förra veckan så fick vi besök från Norrköping. Det var Eric, Jennie och lilla Linnea som kom och hälsade på.
Vi började med en liten fika innan vi gick ner till Hembygdsparken och lekte lite, och tittade på djuren. Mysigt!

Efter att barnen somnat på kvällen plockade vi fram vinet och kände oss vuxna... haha... ända tills vi kom på att det kanske inte var lika vuxet att sitta och spela tv-spel som vi gjorde halva natten ;) Men kul hade vi i alla fall!!

På torsdagen drog O och E till replokalen (??!) och jag, Jennie och barnen tog en runda på stan. Min lille Wilmer är inte så förtjust att titta på kläder... Jag hittade en klänning och sa "Titta vad fin! En sån kanske mamma ska ha?!" Då svarar min lille kille på två år: "Nä mamma, du har kläder hemma!" Vad ska man säga??? *s* Han har ju rätt.. Jag bara undrar var han får allt i från!?



Kommentarer
Postat av: Susanne

Åh så mysigt ni verkar ha haft!!

Underbart fina bilder :)

2008-07-29 @ 00:09:09
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hahaha! Sa ska jag saga till min A nasta gang hon vil shoppa... "Na, alskling...du har klader hemma!" Haha! bra jobbat Wille! ;)

2008-07-30 @ 02:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0