Semestern börjar ta slut...

Imorgon går tåget som tar mig från min semesterstuga i Strömstad. Dock ska jag inte direkt hem utan mellanlandar i Halmstad för att se Winnerbäck imorgon kväll!! Det ska bli så härligt :) Har längtat länge nu!!
Oskar möter upp mig där, men lille Wilmer stannar kvar några dagar till i stugan tillsammans med mormor och morfar, och Victor. Kommer att sakna den lille parveln... han är helt underbar!!! Jag är så stolt :) Min fina lilla kille!

Idag har vi varit ute och åkt båt, till lillens stora glädje. En väldigt kort tur, men ändå! Vi hann med lite glass, doppa fötterna i vattnet och leta efter snäckor och krabbor! Mysigt! Ni får hålla till godo till med lite bilder :)





Nu tänkte jag att jag skulle gå och få mig lite sömn, det är ju en dag imorgon också som dom säger ;)

Det ska bli skönt att få komma hem snart!
Borta bra men hemma bäst!!
Det är ju så himla sant :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ahh!!! Hoppas Lasse ar lika bra som nar jag sag han i Linkoping i vintras!! Hoppas ni far en underbar kvall! Du far lagga in lite bilder sen, men det antar jag att du gor aven om jag inte ber om det... ;)



Ha det!

2008-08-07 @ 04:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0