Inflyttningsfest!!

Igår hade Oskar och jag våran inflyttningsfest! Vi har lyckats få rätt så bra ordning här hemma, även om det inte känns helt så som vi vill ha det än. Men vi får väl bygga på det efter hand. Är iaf nöjd med det som är!

Jag hämtade Susanne vid tåget kl två, vi kikade lite på talangerna som uppträdde på torget innan vi gick hem och tog vars ett glas vin :) Vi satt en liten stund på balkongen, men det var lite väl getingtätt för min smak så vi gick in rätt snabbt igen.

Runt kl sex började alla andra gäster ringa på dörren. Vi fick superfina presenter - tack snälla!!
Vi snackade massor, spelade GuitarHero och SingStar, tuggade snacks och skålade :) En kul kväll!!
Jag är himla tacksam för alla mina fina vänner! Fan vad bra ni är!!
Kvällen hade så klart kunnat vara lite bättre om några fler av våra nära hade kunnat var där med oss... men det funkar ju inte alltid.

Jag låter väl lite bilder tala för sig själva... :)










Ute på stan var det festival så vi tog en liten runda där också.
Det blev Tjurridning, radiobilar, Langos, öltält, sockervadd, BajaMaja och annat sånt som hör till!!
Toppen!!!
Det tog slut lite för fort bara!
Vi får snart göra om det, eller nåt annat kul iaf!




Svarens Bok!
Himla kul present som vi fick av Mli och Jonas.
Den gav många klockrena svar på både kloka och korkade frågor under kvällens gång.
Den har även blivit använd ett gäng gånger idag ;)
Bara hoppas att man kan hålla sig från att bygga sitt liv runt den... Hahahaha!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0