Hem till gården...

Ja nästan iaf!

Så fort lilla Ingrid vaknar från sin eftermiddagssömn,
så tänkte jag stuva in barnen och mig själv i bilen
och åka och hälsa på mina föräldrar!

Det ska bli skönt att komma ut från huset lite,
ett hus som är i stort behov av storstädning!!
Men... det har jag inte lust med idag utan sparar det roliga!
Det är ju en dag imorgon också!! 

Jag har fått nån konstig idé om att jag vill sy nånting!
Kanske kläder till barnen...
Kuddfodral...
Gardiner...

Så då passar en eftermiddag hos mamma bra!
Så kan jag kika på lite mönster och kanske på tyg i en massa härliga färger!

Sen får jag nog boka in en lektion hos mor...
Annars vet man inte vad resultatet blir!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0