Dagens Wilmer!

Ja jag har ju egentligen ett par stycken på lager :)


Igår till exempel när han hade kalas,
han kom ut till oss i köket och sa:

"Någon av mina gäster har...."

Osv...

Annars nämner han ju alltid dem vid namn!

-------------------------------------

Idag på dagis så pratade fröken med något annat barn om fjällen.
Då sa Wilmer att han också ska åka till fjället när Ingrid fyller år.
Jaha, sa fröken, vilket fjäll då?

"Marianne!"


Söta unge!

Vi ska ju åka upp till Lappland för att hälsa på min
fina fina vän Marianne!
Men fjället heter kanske inte så...
Haha!!

---------------------------------------------

Häromveckan fick jag frågan:

"Mamma, är det längre till Australien än till påsk?"


HÄRLIGT!!



Kommentarer
Postat av: Marianne

Gounge!! Ska bli så härligt att få träffa er alla!! Tycker precis som W att visst borde det finnas ett fjäll här som heter Marianne :)

Kramar

2011-01-31 @ 10:50:34
Postat av: Sofie

Men Marianne är väl en Fjälla?! ;)

2011-01-31 @ 19:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0