5 år idag!!












Idag har hela familjen haft 5-årskalas!

Jag kan inte förstå att min lille kille är 5 år nu...
En hel hand, som han själv säger!

Vart tog den tiden vägen??

Vi började iaf dagen med sång och fika på sängen!
Wilmer fick öppna sina paket och sen blev det frukost
med nybakade scones!

Sen har vi läst böcker, spelat grimasspelet :),
spelat TV-spel, lekt med den nya roboten,
kalasfikat, blåst upp ballonger!
Allt enligt den lille herrns önskemål!

Det har varit en bra födelsedag!

Nu har vi bara ett par kalas till att klara av,
Wilmer ser fram emot alla gäster som ska komma och hälsa på!

Han blev också glad för alla som uppmärksammade
honom idag på diverse sätt,


även om han lät lite distraherad emellanåt...
*s*

Emil och Maria fick höra det här:

"Vi spelar spel nu, och skulle uppskatta om vi fick fortsätta med det i lugn och ro"

Hahahaha...
Han har talets gåva min lille grabb!!


Jag älskar honom så!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken charmig liten kille ni har! Fin kommentar där när han spelade spel och det ringde =)Jag fattar inte heller att det är fem år sedan våra killar kom till världen... jag känner mig fortfarande som 27... hihi =)

2011-01-20 @ 13:32:45
Postat av: O

Ja, jag ska raka mig...

2011-01-20 @ 20:51:24
Postat av: Marianne

Åh vilken söt stor kille du har! Låter som han fick en toppendag! Alfred undrar varje dag nästan när han fyller år. För DÅ ska han öppna paket :)

Kramar

2011-01-21 @ 10:19:37
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: Susanne

Han är fin han lilla wilmer! Går det beställa sånna fina barn? Gör jag det hos dig?



För 5 år sedan fick jag det lyckliga beskedet om hans ankomst till världen. Jag stod i min tvättstuga & blev såå himla rörd! Tänk att det gått 5 år.

Kram

2011-01-21 @ 16:44:47
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åååå!! En egen Buzz Lightyear! Fy faro vad häftigt!!! Har han "Jag har en orm i min stövel" också?! Och "nån som vill hålla handen"?! ;)

2011-01-22 @ 10:25:35
Postat av: Sofie igen

Ja tänka sig att grabben är fem år redan!! Tiden går snabbt...Såg ut som ett mysigt kalas! :) Grattis i efterskott grabben!

2011-01-22 @ 10:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0