Namn?!

Nu är det inte lång tid tills vår lilla tjej är hos oss!!

Dags att komma på vad hon ska heta!
Som en del vet så har hon i magen hetat Ingrid sedan ett par månader,
det är dock inte spikat att hon ska heta det utanför magen!

Så nu undrar jag om ni har nån rolig åsikt!? :)

Här kommer några av namnen vi funderar på:

Nora

Klara

Emma

Andrea

Ingrid

Isabella

Vendela

Emelie

Hedda


Kommentera gärna och lämna er "röst"!
Vore bara kul att se vad ni tycker!
I slutändan är det ju ändå jag som bestämmer! *s*

Skulle nu hon komma ut och vara en han....
så har vi ett annat bekymmer! ;)
Men det tar vi då!!

Kommentarer
Postat av: Soffan

Emma ska min heta, så det kan jag inte rösta på!;)



Men Nora är fint!:)

2010-02-23 @ 21:47:53
Postat av: Fru Sessan

Idabella eller Hedda =)

2010-02-23 @ 21:59:45
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Ann

Andrea är ett pojknamn i Italien, så det kanske inte är så lyckat. ;) Isabella är ju ett himla fint namn, så det röstar jag på! (Nu säger förvisso datorns ordbok att Isabella inte finns, så då får ni köra på Isabellafärgad, Realisabel eller Tabellarisk. Annorlunda namn i alla fall, med datorn har ju alltid rätt... typ)

2010-02-23 @ 22:15:34
Postat av: Johanna

Helt klart Hedvig! Älskar det namnet!!!!

2010-02-24 @ 08:44:37
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Farmor

Mina bidrag på namn-förslag är: Irmelie, Fiddelie eller varför inte Birgit!

2010-02-24 @ 11:32:09
Postat av: Ulrika

Som du vet är Ingrid en favvo hos mig. Annars gillar jag Klara och Hedda. Nora är också jättefint. Kram!

2010-02-24 @ 12:46:22
Postat av: Linda

Alla namnen är fina, men Isabella är extra fint och det passar även fint med storebrors namn! Wilmer och Isabella låter ju som värsta radarparet =)

2010-02-24 @ 15:36:52
Postat av: Marianne

Jag gillar Ingrid, men tycker att ni ska döpa er tös till Vera :) Längtar till jag får se henne/honom!!

2010-02-24 @ 21:55:55
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0