Ballong!!

Ja... det kan man jämföra mig med nu!
Förutom magen, som är rund och stor, så har min kropp samlat på sig en massa vatten!
Mina fötter och vrister är uppsvällda och värker och bränner! Inte så skönt! Och verkligen inte snyggt!!
Mina händer likadant, det spänner i dom när jag rör dom och handleder och underarmar är helt tjocka!
Känns helt svampigt när man klämmer på dom!
Sen har haka nr 2 börjat leva ett eget liv, långt nedanför haka nr 1!!
Ansiktet är helt runt! Dock inte tillräckligt runt för att bebis snart ska vara på väg sa min barnmorska... man skulle tydligen se ut som en julgris först och det tyckte hon inte att jag gjorde än! Herregud!!
Det ska bli skönt att snart tömma denna kropp på både ett och annat - dvs bebis och vatten!!

Kommentarer
Postat av: Dorpan

Hur långt har du kvar??? tänkte om vi hinner ses innan? haha...

2010-02-21 @ 16:52:59
URL: http://dorpans.blogspot.com/
Postat av: Dorpan

Missade förra inlägget =) ah redan??=) hmm då får vi se när vi kan ses =)

2010-02-21 @ 16:56:41
URL: http://dorpans.blogspot.com/
Postat av: o

fast du vet att du får fotmassage när helst du önskar :)

2010-02-21 @ 18:00:41
Postat av: Linda

Hej vännen! Tusen tack för att ni kom igår, himla trevligt =) Jag förstår det är jobbigt med all vätska som gör dig svullen, men snart snart... då slipper du allt sånt!! Då börjar livet för en ny liten underbar varelse och den är er!!! Hörs snart, kram kram!

2010-02-21 @ 20:21:52
Postat av: Eric

Bilder! :D

2010-02-21 @ 21:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0