Älskar prickar!!!

Se så mycket fint jag hittat!!


Denns neccesär hittade jag på väskavdelningen på Nisses här i stan.
Skulle passa mig perfekt :)
Många prickar!!


I Elloskatalogen (bilderna från hemsidan) som vi fick hem igår fanns det också en massa fina prickar!

Supersött påslakanset! Fint i alla fäger!!!! *vill ha*

Badrumsmatta!! Skulle väl förresten passat bäst i
rosa i vårt badrum, men den var så fin i grön tyckte jag!

Sen hade dom jättefina burkar, i rosa och blå med vita prickar!
Dom skulle jag också så gärna vilja ha! Hittade inte dom på hemsidan! :(








Kommentarer
Postat av: O

Jag kan hålla med om allt utom neccesären...

2009-01-10 @ 22:59:55
Postat av: Sessan is bride to be

Denna väska hade du kunnat få rabatt på om du handlade hos mig när jag jobbade =)

2009-01-11 @ 17:03:18
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha! Länge leve O.! Tyvärr msåte jag säga att jag håller med... haha! :) Sorry... ;)

2009-01-11 @ 22:03:22
Postat av: Sara

jag ÄLSKAR också prickar! har alldeles för mycke kläder med prickar kan tyckas, men va tusan! :)

2009-01-13 @ 20:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0