2008 i ord...

Som de flesta av mina nära vet så har året varit något turbulent... Men, och ett stort MEN, det slutade väldigt lyckligt och nu känns det bara så himla bra! Jag är så himla glad för det och jag är så hoppfull, glad, nyfiken, förväntansfull positiv inför detta nya år 2009!! Och jag är så himla glad för er alla som har varit så bra mot mig/oss mitt i allt det här! Det betyder väldigt, väldigt mycket för mig!! Tack snälla!!! Ni är GULD!!


Det har varit ett väldigt händelserikt år!

Från radhus till lägenhet!
Förlovning och bröllopsplanering!!
Bilförsäljning och bilköp!!
Väldigt mycket muffinsbak :)
Stor positiv utveckling på jobbet, på många vis!
Min lille grabb bara växer och växer, snart tre år!!!
Jag har upptäckt njutningen av ett glas rött i goda vänners lag!
Resor lite hit och dit - Karlstad, Linköping, Norrköping, Nyköping, Strömstad...
Lille lillebror tog Studenten... Herregud!!! Vart tog den tiden vägen??
Världens bästa film hade Premiär!! Mamma Mia!!
Jag har kommit mycket närmare mina vänner och det gillas!!
Inflyttningsfest!!
Väldigt blöt konsert med Winnerbäck!!
Jag är helt plötsligt sambo med en Lokförare!!
Jag klippte av mitt långa hår!! Länken är visserligen inte från första klippet, men ändå! ;)
Jag har haft X-antal festkvällar med världens bästa tjejer!!
Jag har blivit bloggberoende!! Har hur många bloggar som helst som jag bara "måste" läsa!! :)
Jag har fyllt 30!!!!!!!

Det har givetvis hänt en massa andra saker också, men jag skulle ju få hålla på hela natten om jag skulle få med allt!
Ni får kolla lite i inlägget med bilder från året också!

Inför detta nya 2009 känner jag som sagt mycket hopp!! Mycket glädje!!
Jag går glad in i detta år känner jag!!
Känns toppen!!
Jag hoppas det blir ett år där drömmar ska bli sanna!!
Där jag och ni får uppleva riktig lycka och glädje!!
Ett år av kärlek!!!


(bild från isa.nu)

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Åh herregud vad fint du skriver!!

Vad jag blir glad & rörd!

Tack för att jag fick fira in nya året med dig!

Krama om

2009-01-02 @ 06:56:58
URL: http://blueangel.blogg.se/
Postat av: sara

Va fina inlägg du gjort i din blogg

Gott Nytt år!!

Kram Sara

2009-01-02 @ 15:35:12
Postat av: Sessan is bride to be

God fortsättning på det nya året! Det kommer bli ett underbart år =) Ser verkligen fram emot allting och jag längtar som en tok till bröllopet =) Kram kram

2009-01-02 @ 16:10:21
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Marianne

Vad fint! Hoppas 2009 blir det bästa året någonsin!!

2009-01-09 @ 09:35:36
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0