Ursäktsdödaren!!

Jag köpte Amelia häromdagen,
där hittade jag detta:


Ursäktsdödaren!!

Jag är för trött - Ja kanske nu.
Men om du tränar blir du pigg! Det är sant!

Min träningskompis bangade
Du tränar inte för din kompis skull,
du tränar för din egen!

Jag har inte tid - Jo, du har tid!
Titta i din kalender så ser du alla luckor!

Jag är för stressad, måste jobba -
Då är träning helt rätt. Det rensar huvudet och gör dig kreativ!

Det är tråkigt - Prova en ny träningsform.
Det finns många nyheter, särskilt just nu.

Jag ser ändå inga resultat - Ha tålamod!
Ge dig själv ett fystest i present, och ett till om två månader.
Så ser du!

Jag har ätit för dåligt - Testa en näve nötter en halvtimma
före träningen. Planera bättre nästa gång.

Jag är nog lite sjuk - Känner du dig hängig kan du ta ett lugnt pass
eller bara en promenad. Men med feber eller halsont ska ingen träna!



Tänk vad lite peppande ord kan göra!!
Iväg och träna med er!!

:)

Kommentarer
Postat av: cecilia asplund

Gör du reklam för hälsa & skönhetsmässan i Malmö? Där ska vi stå och jobba!! Ska bli superkul! :-)

Fredag-söndag är både powerpinglorna och mkdiamonds där...

ska du dit? Hoppas vi ses då!! Nästa år får du vara med oss!

2011-01-17 @ 17:17:38
Postat av: Sofie

Är det en dålig ursäkt att när man kommer hem kvart över sex från jobbet är det försent att träna?! :S Men jag ska iallafall börja med att ett par ggr per vecka gå hem från centralen efter jobbet, det är typ fem km.... och sen springa åtminstonde varje helg! Man får ju lösa det bäst man kan! ;)

2011-01-17 @ 18:29:23
Postat av: Susanne

Ja behövde inte den peppen idag, men den kommer att behövas!! Såå tack!!

Idag var grymt laddad, det var svettigt & kul!!

Puh så skönt trött jag är nu! Underbart!



Kram på dig

2011-01-17 @ 20:58:37
URL: http://blueangel.blogg.se/nystart
Postat av: O

fix fax färdigt...



har kört 4 pass ikväll

Puls cirkel

Funwalk

Funktionell träning

Skivstång



Är helt slut i kroppen nu.



Pust...

2011-01-17 @ 21:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0